Retur

Retur på postkontor

Hvis du ønsker å bytte størrelse eller returnere en vare må du fylle ut

retur- og bytteskjema som følger med din ordre. Du klistrer så på vedlagt

postetikett og returnerer ordren til ditt postkontor.

 

Vi tilbyr gratis retur gjennom posten. Ved størrelsesbytte sender vi deg ny

størrelse så fort vi har mottatt varen du ønsker å bytte størrelse på.

 

Retur gjennom GANT Store

Dersom du ønsker å bytte en eller flere varer i en av våre Gant Stores må

du å ta med deg ordreoversikten samt retur- og bytteskjema du mottar

sammen med din bestilling.

 

Returnering av en artikkel eller ordre kan gjøres inntil 14 dager fra en ordre

er levert eller hentet ut fra postkontor - uansett om varen er kjøpt til ordinær

pris eller ikke.

 

Bytte og retur kan utføres i alle våre butikker.

 

 

Varer som er forseglet

Kroppsnære produkter vil bli sendt forseglet. Dersom forseglingen er brutt

kan ikke følgende produkter returneres:

 

Undertøy

Sokker

Badetøy

Sengetøy

 

Returnerte varer med mangler

Alle returer blir kontrollert for mangler. Dersom en vare er skadet, brukt

utover normal prøving, etiketter er fjernet eller leveres tilbake 14 dager

etter at den først ble mottatt vil ikke returen godkjennes.

Din ordre vil i dette tilfelle bli returnert.

 

Tilbakebetaling

Normal behandlingstid fra vi mottar din retur er 1 - 2 dager. Returnerer du i

en av våre butikker vil din retur bli behandlet på stedet. Tilbakebetaling vil

skje etter varen er mottatt av oss og kontrollert for mangler.

Tilbakebetaling utføres til det samme kortet og kortnummeret som betalingen

ble utført fra. Det vil ta mellom 1 – 3 virkedager før tilbakebetalingen er inne

på kortet. Dersom du har valgt fakturabetaling, vil du motta en oppdatert faktura via e-post

og app når vi har mottatt din retur. 

 

Reklamasjon

Dersom du har kjøpt en vare i nettbutikken og ønsker å fremme en reklamasjon

ber vi deg ta kontakt med Gant Kundeservice. Har du kjøpt en vare i en av våre

GANT Stores må du dokumentere ditt kjøp med kvittering eller bankutskrift og

henvende deg i butikken hvor varen er kjøpt.

 

Les mer om angrerett på forbrukerrådets hjemmesider her.

 

Feilsending

Dersom vi mot formodning skulle ha sendt deg feil vare er det fint om du tar

kontakt med oss slik at vi kan sende korrekt vare så fort som mulig.

Den feilsendte varen sender du enkelt i retur og merker returen med feilsending.