Frakt og levering

Medlemmer får alltid gratis frakt. Opprett konto, eller logg inn her.

Julen 2022:

Julegaver kjøpt i nettbutikken kan byttes eller returneres innen 7. januar 2023 -
dersom du ønsker å bytte størrelse eller gaven ikke faller i smak.
Dette gjelder på alle ordre f.o.m. 27/09/2022. Velkommen til en hyggelig og enkel julehandel! 

 

Gaveinnpakking

Vi tilbyr gratis gaveinnpakking på alle bestillinger, utenom salgsperioder. Kryss av for gaveinnpakking ved utsjekk,
og du får også muligheten til å skrive en personlig hilsen om du ønsker levering direkte til mottakeren av gaven.
Gaver blir pakket i en eksklusiv GANT forpakning, sammen med bytteskjema og retursendingslapp.

Ingen kvittering eller faktura blir levert sammen sending, da du som kjøper mottar dette på e-post.

 

Leveringsinformasjon:

Ved bestilling i nettbutikken tilbyr vi tre leveringsalternativer:

-Hent på posthus, nærbutikk eller via automat (Posten)

-Hjemlevering (Bring)

-Click & Collect (Bestille på nett, hente i ønsket GANT Store)

Når du velger levering via Posten/Bring, vil et fraktgebyr på 39,- forekomme. Retur er alltid gratis!

Husk at Bring nå har endret hentefrist fra 14 til 7 dager. På pakker som leveres til Post i Butikk eller Pakkeboks, har du 7 dager hentefrist. Du kan enkelt og kostnadsfritt forlenge hentefristen fra 7 til 14 dager i Posten-appen eller via SMS.

Dersom du ønsker levering til andre land kan du besøke vår globale nettbutikk her.

 

Click&Collect

Dersom du er usikker på varene du har bestillt er dette et fint leveringsalternativ.

Vi sender pakken til ønsket butikk, hvor du kan prøve ordren din og få gode tips og råd fra våre dyktige ansatte. Bytte og retur kan utføres i alle våre GANT butikker. De hjelper deg også gjerne hvis du trenger hjelp til bestilling.

Se oversikt over alle våre butikker her!

 

NB! Ikke glem hentekode og gyldig legitimasjon når du henter pakken din. 

Pakker som ikke lar seg utlevere, kan hentes hos nærmeste posthus mot gyldig legitimasjon og hentemelding. Fra tid til annen kan en levering bli forsinket p.g.a. hendelser utenfor vår kontroll. Vi fraskriver oss derfor ansvaret for slike forsinkelser som skjer hos tredjepart leverandør. 

Ta kontakt med Bring.

 

Ikke hentet din ordre?

Hvis din ordre ikke blir hentet på posthus, nærbutikk, eller i pakkeautomat blir den returnert etter 7 dager. Dersom du har valgt utlevering i en GANT butikk vil den etter 14 dager bli returnert til vårt lager. Kontakt GANTkundeservice her for å avtale ny ordreutsendelse. Dersom din ordre forblir uhentet innen 6 mnd vil den bli destruert, dersom ikke annet er avtalt.

Returer

Les mer om gratis retur, byttemuligheter og reklamasjon her.